Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Sıkça Sorulan Sorular


ÜYELİK İLE İLGİLİ SORULAR


Nasıl üye olabilirim?

Karspor.com'dan sağ üst tarafta olan hesabım bölümünden hemen üye olabilir ve alışverişinize başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Neden üye olmalıyım?

Siparişleriniz ile ilgili süreci yakından takip edebilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişlerde sipariş takibi yapamazsınız, bildirimlerden faydalanamazsınız.
• Yeni ürünlerden ilk siz haberdar olun
• En avantajlı kampanyalarımızdan yararlanın

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

Üyelik oluşturmadan da siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi değiştirebilmek için 444 1 214 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, hesabım bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz içim mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum. Ne yapmalıyım?

Üyelik bilgilerinizi değiştirebilmek için 444 1 214 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Kişisel verilerim korunuyor mu?

Karspor.com sitesine üye olurken ve alışveriş yaparken sağladığınız kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("KVKK”) uyarınca işleme amacı ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olacak şekilde, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde kaydedilir, depolanır, muhafaza edilir, yeniden düzenlenir, hukuken bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılır, KVKK’nın ve diğer kanunların öngördüğü koşullarda üçüncü kişilere aktarılabilir, devredilebilir ve KVKK’da sayılan diğer şekillerde işlenebilir. Ayrıca, kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı düzenlemeye Kar Spor Kişisel Veriler Politikasına yer verilmiştir.




SİPARİŞ İLE İLGİLİ SORULAR


Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. 

Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

Siparişlerinizin durumunu "HESABIM/SİPARİŞLERİNİ GÖR” ekranından takip edebilirsiniz.

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.

Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?

Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ''Ödeme'' butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan mailde bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

Havale/EFT ödemelerimi hangi bankalara yapabilirim?

 

Banka İsmi Hesap Sahibi Hesap Türü IBAN Numarası
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR73 0004 6001 5688 8000 1333 25
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR30 0006 4000 0011 2300 4101 47
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR94 0006 2000 4570 0006 2889 40
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR76 0001 2009 7920 0010 2610 65
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR55 0001 5001 5800 7295 5367 62
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR06 0011 1000 0000 0070 4363 68
KAR GIDA İNŞAAT SPOR MLZ. GİYİM SAN. TİC. LTD. ve ŞTİ. TL TR90 0001 0001 1237 5119 0250 07

 

Havale/EFT ödememi gerçekleştirdikten sonra ne yapmalıyım?

Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu bilgi@karspor.com adresine mail atmanız gerekmektedir.

Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

Online alışverişlerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?

Karspor.com‘da güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için, sitemizde 3D Secure uygulaması bulunmaktadır. 3D Secure / Verified by Visa ve MasterCard / SecureCode hizmetleri sayesinde mevcut kart bilgileriniz, sizin belirleyeceğiniz bir şifre ve kişisel güvenlik cümlesiyle korunmaktadır. Ayrıca sitemiz, dünya çapında kredi kartı güvenliği konusunda standart bir format olan 128 bit SSL sertifikası ile kart kullanımını ekstra güvenli hale getirmektedir.

3D Secure Nedir?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir güvenli ödeme sistemdir. Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode logoları bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. 3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır, alışveriş yapılan kredi kartı sahibinin cep telefonuna SMS ile onay kodu gönderilir veya kart sahibi dışında kimsenin bilmediği özel bilgiler istenir. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri çalıntı kart vb olumsuz durumlara karşı korunmuş olur.

İndirim kodum var nasıl kullanacağım?

Ürünlerinizin siparişini oluştururken sepetinizi görüntülediğiniz ekranın sağ tarafında sepet özeti alanında bulunan hediye çeki kullan bölümü aktif ederek sahip olduğunuz indirim kodunuzu girip, indirim kodunuzun tutarı kadar indirimden yararlanabilirsiniz.

Yabancı banka kredi kartları ile alışveriş yapabilir miyim?

Hayır, yabancı banka kredi kartları ile alışveriş yapılamamaktadır.

Aldığım ürünlerin fiyatına KDV dahil mi?

Sitemizde görmüş olduğunuz tüm fiyatlara KDV dahildir. Aldığınız ürünlerin KDV tutarı, giyimde %8, aksesuarda %18 ve hard malzemelerde %18 (kayak, kayak ayakkabısı, bağlama vb.) olacak şekilde faturada belirtilir.

Kar Spor mağazalarında gördüğüm her ürünü karspor.com’dan satın alabilir miyim?

Kar Spor mağazalarındaki sezon ürünlerini stoklar doğrultusunda Karspor.com’da da bulabilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

Nadiren de olsa yaşanabilen böyle durumlarda, siz değerli müşterimizi mağdur etmemek adına para iadenizi en kısa sürede gerçekleştirmekteyiz.

Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu nedir?

Online alışveriş gibi uzaktan gerçekleştirilen satışlarda tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Karspor.com'da siparişinizi oluşturduktan sonra, eğer ürününüz henüz paketlenmediyse, ''Hesabım/Siparişlerini Gör''bölümünden ' iptal edeceğiniz siparişin sağ tarafında ki turuncu 'İade ve İptal İşlemleri'' butonuna tıklayarak siparişinizin iptal talebini tarafımıza gönderebilirsiniz. Siparişiniz 5 (iş) günü içerisinde iptal edilecektir.

Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

Faturalarınız, sipariş verdiğiniz ürünler ile birlikte kargo paketin içerisinde gönderilmektedir.

Outlet bölümündeki ürünlerin ucuz olmasının nedeni nedir?

Outlet bölümünde satılan ürünlerimiz eski sezon ürünleridir. Bu ürünlerde herhangi bir defo bulunmamaktadır.

Outlet bölümünden aldığım ürünleri mağazalardan değiştirebilir miyim?

Karspor.com'dan almış olduğunuz outlet ürünlerinin değişimi mağazalardan yapılamamaktadır. 

Sitenizde kurumsal satış yapıyor musunuz?

Karspor.com üzerinden kurumsal satış yapılmamaktadır.

Sepete attığım ürünler bana ayrılıyor mu?

Sepete eklenen ürünlerde stok rezervi bulunmamaktadır. Ürünler 15 gün süre ile sepetinizde kalabilir ancak başka bir müşterimiz aynı ürünü satın alabilir.




KARGO İLE İLGİLİ SORULAR


Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Ürünlerimizi Aras Kargo ile teslim ediyoruz.Aynı şekilde iadelerinizi de Aras Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 444 1 214 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Telefonunuza kargo şirketi tarafından gelecek olan SMS mesajında ki kargo takip numarası ile kargo takibini yapabilirsiniz.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinize bir bilgilendirme maili gönderilecektir.

Siparişim eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Kargonuzun eksik çıkması durumunda, 444 1 214 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Not: Birden fazla ürün bulunan siparişleriniz stok durumuna göre farklı depolardan farklı günlerde tarafınıza ulaşabilir.

Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, 444 1 214 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

Siparişlerinizi ulaştıran Aras Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 1 214 numaralı telefondan Aras Kargo ; Müşteri hizmetleriyle iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.

Kargom ne zaman ulaşır?

Kargolarda yaşanan yoğunluk nedeniyle ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 3 ila 5 iş günü arasında değişmektedir. Teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgi için 444 1 214 Aras Kargo müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

Kargo teslimat saatlerini 444 1 214 Aras Kargo müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Sipariş esnasında verilen teslimat adresi daha sonra değiştirilememektedir.

Siparişimin alıcı ismini değiştirebilir miyim?

Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.

Siparişim kargoya verilmiş ama adres değişikliği yapmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra bizim tarafımızdan adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu tür durumlarda 444 1 214  Aras Kargo müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizdeki standart teslimat süresi geçerlidir.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım?

Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda seçmiş olduğunuz kargo firması tarafından bir not bırakılır. Bu notta belirtilen siparişinizin bırakıldığı kargo şubesiyle iletişime geçebilirsiniz.

Teslimat adresinden bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

Ürünleriniz sadece sizin belirttiğiniz adrese ve kişiye teslim edilebilir. Bunun dışında başka bir adrese, siz müşteri hizmetleriyle iletişime geçene kadar ürün teslimatı yapılamaz.

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Faturam e-posta adresime gönderilmedi, ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetlerimizle 444 1 214 iletişime geçip e-fatura talebinde bulunabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme hizmetimiz mevcut değildir.

Karspor.com ‘dan verdiğim siparişi mağazadan teslim alabilir miyim?

Karspor.com'dan vermiş olduğunuz siparişler sadece kargo ile teslim edilir. Mağazalardan ürün teslimi yapılmamaktadır.




İADE İLE İLGİLİ SORULAR


İademi nasıl yapacağım?

"Hesabım" , "Siparişlerini Gör" sayfasından iade etmek istediğiniz siparişinizin sağ tarafında bulunan turuncu iade ve iptal işlemleri butonuna tıklayınız. İade etmek istediğiniz ürünü seçip iade sebebini seçip devam butonuna tıklayınız. Açılan sayfada açıklama bölümünü doldurduktan sonra "İade ve İptal Talebi Oluştur" butonuna tıklayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

İade süreci nasıl işliyor?

14 (iş) günü içerisinde ürüne, kutusuna veya etiketine zarar gelmeden Aras Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. İade için kutu içerisinden çıkan "İADE FORMU"NU iade etmek istediğiniz ürünün bilgileri ile doldurarak 1208208900911 anlaşma kodunu kullanarak Aras Kargonun KIRKLARELİ şubesine gönderebilirsiniz. İade süreci ürünün depomuza ulaştığı gün başlamaktadır. İadeniz depomuza ulaştığında öncelikle Karspor müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 7 (iş) günü içerisinde tarafınıza yatırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olmayan ürünler onaylanmayıp, ürünler ücretsiz bir şekilde müşterilerimize tekrardan kargolanacaktır.

İade edilemeyecek ürünler nelerdir?

Hijyen koşulları gereği iç giyim ve yüz maskelerinde iade kabul edilmez. Aynı sebeplerden dolayı, orijinal koruma bandı çıkarılmış ya da zarar görmüş bikini altı ve mayolarda ürün iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürünleri mağazadan iade edebilir mıyım?

Karspor.com'dan vermiş olduğunuz siparişler sadece karspor.com üzerinden iade işlemi yapılır. Mağazalardan iade işlemi gerçekleşmemektedir. Daha detaylı bilgi için "İade süreci nasıl işliyor?" sorudan faydalanabilirsiniz.




TEKNİK SORUNLAR


Şifremi unuttum. Nasıl öğrenebilirim?

Şifrenizi unuttuysanız, hesabım bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz içim mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Sepetinize ürün ekleyemediğiniz durumlarda 444 1 214’den müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Sepetinize ürün ekleyemediğiniz durumlarda 444 1 214’den müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Karspor.com’dan alışveriş yapabilmek için hangi tarayıcıları kullanabilirim?

Karspor.com’a İnternet Explorer, Chrome, Mozilla ve Safari tarayıcılarından ulaşabilirsiniz.

Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

444 1 214 numaralı telefon veya bilgi@karspor.com aracılığıyla müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.